مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-15حوادث

فارس من| تقاضای یک طرفه شدن جاده بردسکن به سبزوار


درخواست ثبت شده در صفحه «فارس من» درباره یک طرفه شدن جاده بردسکن به سبزوار در حالی توسط بیش از 10 هزار نفر امضا شده است که حوادث جاده پیاپی به این محور پرتردد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، طی دو روز گذشته درخواستی در صفحه فارس من با عنوان جاده بردسکن به سبزوار را یک طرفه کنید ثبت شده و در توضیح آن آمده است: با توجه به وضعیت بد و افتضاح جاده بردسکن به سبزوار و دو طرفه بودن این جاده علیرغم ترافیک شدید، هر روز شاهد تصادفات مرگبار در این جاده که به جاده مرگ معروف شده، هستیم.

لطفاً نسبت به سلامت جان هموطنان عزیزمان بی تفاوت نباشید و با یک طرفه کردن این جاده، خدمت خالصانه خود را نشان داده و پیگیری عاجل فرمایید.

جاده ای محلی با کارکرد بین المللی! بررسی اولیه خبرنگار فارس نشان می دهد جاده سبزوار- بردسکن یکی از محورهای ترانزیتی خراسان رضوی و شهرستان سبزوار  است که علاوه بر اتصال استان های جنوبی و شرقی به شمال کشور، به سبب تردد تریلی ها و تبادل کالا از کشورهای آسیای میانه به بنادر جنوبی یک محور مهم  مواصلاتی  محسوب می شود .

عجیب آن که این محور مهم ترانزیتی به سبب کم عرض بودن، آسفالت نامناسب، یک بانده بودن  و وجود پیچ های خطرناک در کنار حجم بالای عبور و مرور خودروهای سنگین، اتوبوس های مسافربری و خودروهای سواری تبدیل به محوری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تقاضای یک طرفه شدن جاده بردسکن به سبزوار

فارس من| تقاضای یک طرفه شدن جاده بردسکن به سبزوار